Alaska Husky valpe- og gjensynstreff lørdag 20. juni (Gratis!)

kr 0

Utsolgt

Beskrivelse

Alaska Husky valpe- og gjensynstreff

Inger-Marie Haaland driver oppdrett av Alaska Husky valper og selger hunder primært til tur- og friluftsglade familier. Lørdag 20. juni arrangerer vi nok en gang et sosialt og trivelig gjensynstreff for ALLE som har Alaska Husky og DU er hjertelig velkommen til Jerpåstunet i Sollivn 122!

Det blir valpedag på gården og vi ønsker å invitere alle dere som har kjøpt valp, unghund eller voksen hund hos oss og selvfølgelig også alle dere som har vært på leir eller kurs hos oss.

Drømmer om din egen Alaska Husky? Ja, da må du komme den 20. juni!  Her blir det mye å se og mye å lære og mange nydelige bittesmå valper å hilse på. Denne dagen kan du også komme og velge deg ut din valp!

Alle som har interesse av Alaska Husky er velkomne og det er veldig stas om alle dere som har hunder som kommer herfra tar dem med så vi får hilse på og høre hvordan det går med dem. Hundene MÅ være vaksinerte i forkant av besøket.

Program:

  • Kl 11 – 11.30:  Velkommen/ankomst. Hilse på hverandre og se på alle de fine hundene.
  • Kl 11.30 Lunsj. Vi lager grillpølser med tilbehør. Selges til lav pris. Du kan gjerne ta med egen mat.
  • 12.00 -13.00: Møt andre husky-eiere og hør deres historier om livet med en Alaska Husky, fra valp til voksen.
  • Kl 13 – 14: Foredrag ved Inger-Marie med tema «Brukshunden Alaska Husky» – få tips og råd til alt du kan bruke en Alaska Husky til. Demonstrasjon av godt hundeutstyr.
  • Kl 14 – 15. Hilse på småvalper.

Har du valp eller hund herfra eller vurdere å skaffe deg en Alaska Husky, så kom på besøk denne dagen og få vite mere om rasen og alle dens mange bruksområder.

Vi har denne dagen valper etter meritterte foreldre og noen av disse vil være til salgs. Med overtagelse etter avtale.

Vi holder til i Solliveien 122 i Asker.
Det koster ingenting å delta på arrangementet. Du betaler for pølser, brus, kaffe, brus, etc.

Vi behøver å vite ca hvor mange som kommer. Derfor må du melde deg på her.

Husk å ta med vannskål til hunden din og bæsjeposer!

Kjørebeskrivelse: følg Solliveien helt til du ser stort skilt med hjertelogoen vår (se bildet). Ta til venstre ved skiltet til 122. Kjør over fe-risten og deretter til høyre i Y-krysset. 200 meter så er du på Jerpåstunet og du er fremme! Ikke følg google-maps! Da havner du i naboens tun!